allsvenskan

Fick in två snabba fotbollsvad i dagarna.

Ett mot lava som tydligen led av storhetsvansinne och har slagit vad med halva sin krets om en tusing att dif kommer före oss i tabellen. Men jag ska vara schysst mot honom efter gårdagens debacle(stavas det så?). Eftersom du gått under jorden och ignorerar sms och dylikt så får jag publicera mitt erbjudande här.

Mot endast en liten stolthesförlust för dig robin får du dra in vadet för det vi såg igår var inte imponerande. Jag känner mig bara taskig när jag såg det alla såg igår. Och för att ni inte ska tro att jag fegar ur så erbjuder jag mig att dubbla vadet till 2000. Och så har du såklart valet att låta vadet stå.

Andra vadet är oxå pengar från småbarn. Erkan Zengin kommer inte spela i landslaget 2009 och då har jag en frikväll på Nisses.  Skulle han mot all förmodan göra det blir jag skyldig en flaska whiskey. 


Kommentarer
Postat av: Robban

Vadet står.

2007-04-07 @ 21:11:57
URL: http://lava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0