drömbloggen

Vad vore en blogg från mig utan att jag ska berätta om mina drömmar?

Vaknar kvart över 7. Den första drömmen är över som är både skön och inte. Den handlar om något vi på msn bara kallar för en stor bokstav. Nej inte en stor bokstav utan t ex...eh..en versal med första bokstaven i namnet? Oroar mig lite för att 1) jag ska ha det på huvudet resten av dagen och 2)jag inte ska somna om.

Vaknar 2 timmar senare (har nu sovit över 8 timmar men känns som 4). AIK-Arsenal 3-0 Gabriel Özkan (2) och jag fick trycka dit en! På bortaplan.

Hursom. Klockan står på 10 och jag grundtanken e att jag ska upp då. 11 bestämmer jag mig för att sluta snooza. Försöker komma upp. Men nu e jag återigen 45 år. Min kropp mår inte bra. Ibland går min stelhet att lösa med tigerbalsam men där jag är stel är obehagligt nära ett ställe man inte vill ha tigerbalsam på.

Kommentarer
Postat av: Maria

Fan va skön du är. Jag sitter å ler åt dina sista 3 rader med ett stooort leende, har fan tårar i ögonen. Jag älskar metaforer och sjukt bra beskrivningar! Du lyckades grymt bra där.

2007-04-14 @ 20:41:10
Postat av: innehavare

kul att du hittat hit maria :)

2007-04-15 @ 22:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0