H

ok. i min promille halt ska inget skrivas men jag skiter faktisikt i det. som jag sa tidigare så hälsar jag mina läsare välkomna. vi förlorade finalen idag för er som missat det.  Och som kungen skulle gjort (inte carl gustav XVI) så hade han vid en vinst inte tagit i pokalen då medverkan var ytterst liten.
Ni som hinner läsa känn er privlergiernade. (jag stava fel och vet det men orkar inte byr mig) för jag kommer med all sannolikhet radera ditt inlägg inom kort dvs asap jag blir nykter)

Jag e onykter så jag ska skriva nu exakt vad jag tänker om stå för det i X antal timmar till jag vaknaroch känner att nu räcker det. Ni som missat det missar det oxå.

Det blir inte nåt "om gud fanns...." eller "inte meningen med livet". Dom tar jag och Robban ihop kanske efter bajen eller mff. usch. i denna sek var jag på väg att lägga mg  på golvet och svimma. jag e inte i form. Men av barn och alkoholister fårmman sanningen.


Kommentarer
Postat av: Robban

Vilken hejdundrande start på dagen! Jag skrattar så jag gråter.

2007-04-23 @ 12:26:23
Postat av: Maria

Missade jag dina stundens tankar som du skulle skriva? Eller glömde du bort de själv i all hast?

2007-04-23 @ 19:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0