hässelby

Tillbaka.

Jag e tillbax i norge. Har haft egentligen en väldigt bra resa men jag kan inte njuta av det just nu. När bussen kom kändes vi oslagbara. Vi var inte det. Tvärtom. men skitsamma. eller ja. inte skitsamma men det går över till måndag och på tisdag tror jag igen att vi ska vinna allsvenskan. 25 matcher kvar = 75 poäng. räcker gott och väl till guldet. 

Hursomhelst. det som är pain med att åka till sthlm är att åka hit. för att skriva en paradox, varje gång jag åker från Hässelby kommer jag närmare hässelby. När jag sitter på Nisses med dom tightaste jag har då är jag hemma.
Dom tightaste e 3-4 st som vet allt +- max 1 sak. 


Orkar inte lägga ut mer text. Jag e påverkad av livets vatten och då skriver jag säkert bara saker som jag inte orkar förklara sen. Och förklara måste jag för att jag fortfarande är för feg att skriva klart och tydligt vad det handlar om.

Sleep tight.

Vi mot resten.

Kommentarer
Postat av: Robban

Haha. Sista raden var helrolig.

2007-04-10 @ 18:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0