L

Så var det tid igen snart är det Studio gf och sova.

Folk har känt sig besvikna på uttalanden jag gjort här och till dom har jag bara en sak att säga;
visa hjärta nästa gång.

jag e övertänd till lördag. Det är sol det e gnaget kl 16 och det e öl och grill. Mitt liv samlat på en och samma dag. för det är ju så det är. innebandyn e slut och skolan börjar dra sig mot slutet. jag har ingen tjej att bry mig om och till slut finns egentligen bara gnaget jag har att fokusera och att tänka på. i veckorna är höjdpunkterna fan tv intervjuer och det allra bästa är när man kelgris får en minut framför kameran med David Fjäll. jag har blivit sjukligt besatt av att logga in på gf (jag har sällan nåt vettigt att skriva och skriver därför heller inte).

i tisdags var det egentligen bara pain och trots att vi kom ut ur det med 3 poäng (rättvist!) så var det bara lättnad. det e liksom inte kul att vinna. bara skönt att inte förlora.

På lördag ja så får jackan debutera. sen ska jag skaka fram lite deg oxå så jag har råd att gå ut. sen är min planering aik-mff 16-18 efter det grill. runt 20 beger vi oss in till city of fredrikstad knäcker några kalla på bryggan.

we drank tequila look for seashells, doesnt that sound sweet (ungefär så)

ses kanske innan lördag men annars trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0