My first, kanske my last och därmed isåfall my everything.

Lätt skapad blogg här.

Livet går i cykler som vi alla vet. Nu e jag i en liten låg konjunktur. Det är vår, det är sol men det är oxå beslutsångest för hösten. Lite tidigt kan kreti och pleti tycka men dom är inte medvetna hur jag tänker och vad det handlar om.

Ett vägskäl vi står inför, vi bloggare, är ju på vilken nivå intregriteten ska läggas. Jag vill ha låg men nånting tar emot. Vill ha ett sk privatliv även om jag i deppigare stunder faller och allt bara rasar. Ofta i samband med alkohol och då smsar jag. Det e väl i huvudsak två-tre personer som får sms av en omogen och berusad djgutt. . Nu ska ni andra kanske få ta del av dom. Men inte än. 

Jag vill inte dras in i det gamla lunarstormtjatet men det är ju fortfarande samma saker jag har lust att älta och älta. 

Just nu tänker jag 9:e april. Jag tänker dagsfylla. Jag tänker AIK. Jag tänker äntigen är skiten över med Premier league och serie A över. Nu ska "A Selecao" (dom utvalda) representera oss 20 000+ som har väntat en mörk fyra månadersperiod. Låt den intressanta fotbollen komma igång!


 

Kommentarer
Postat av: Robban

Jag är bra glad över att du tagit ditt förnuft till fånga. Du är bra på att skriva. Alltså ska du ha en blogg. Svårare än så är det inte.

2007-04-05 @ 02:08:40
URL: http://lava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0