pre game post

Tony är en tönt. "han e sjuk.." jag tror ingen gick på den. hursom.

2 timmar kvar. spänningen börjar infinna sig, jag lugnar mig med ett par öl. kroppen kändes konstig men blev lugnad av att det bara e en fas som går över om man fyller på med mer.

Norge har tragisk supporterkultur. För det första håller få (iaf här där jag bor) på lokala laget. För det andra så sitter man helst hemma och zappar framför sin tv istället för samlas på pub.

Zappande har han jag tidigare nästan trodde på att han höll på bajen personifierat.

Jag har inga eller få bajen kamrater. Sedan jag förkastade torps supporterskap helgen som var så har jag egentligen ingen att bry mig om. därför blir bördan lite lättare vid en eventuell förlust. nu är det inte så enkelt iofs för en difare kan provocera mig..

"Du är själv ansvarig för att innehållet i det du publicerar följer lagar och förordningar.
Se användarvillkoren om du är osäker på vad som gäller."

gäller det även i onyktert tillstånd? isåfall måste man kanske tänka sig för innan man publicerar...

Jag tror seriöst på 3 poäng idag. När jag säger "seriöst" låter det som att det skulle vara helt sjukt om det blev så.

Orkar inte skriva mer . musarm. återkommer ikväll. på moln eller i helvetet det vet ni redan.

som might say they dont believe in heaven...

Kommentarer
Postat av: Maria

VI VANN!!! :)

2007-04-24 @ 22:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0