Segling

Jag har kollat på segelbåt på blocket. Det behöver faktiskt inte bli så fruktansvärt dyrt. Och det jag har störst behov av just nu är ju en segelbåt. Så lägger jag den bara vid bryggan och ser skön ut. Skaffar KSSS tröja som småtjejer på öfvre har och mockasiner.

Jag seglar iväg redan nu ganska ofta...

Ovh det gjorde jag nyss när jag gjorde min egna lek som idag fick namnet "Rockstar". Fråga inte hur den går till. Men det e kul. 

Nyss när jag drogs med iväg under leken så kom jag på en plan. Robban e dålig på planer så jag fick en idé själv. Tror inte den kommer realiseras. Det e en av mina ogenomförbara planer. Men jag ska ha den i baktanke för nån dag kanske den kommer till användning även om det idag inte ser ut som det.

Gällande förra inlägget och den röda tråden pratade jag med min desperata kompis M nyss. Han var väl inte inne på exakt samma spår som jag men till viss del och det vet jag Robban e oxå.

Ta inte drickan från oss.

Det e nästan allt vi har.

Kommentarer
Postat av: Robban

Ut med språket nu! Sluta tala i gåtor.
För övrigt skriver du som Erlend Loe,som jag sagt flera gånger förut. Du fick en muppgrej som segelbåt att låta behagligt och häftigt. Kom upp på msn nu!

2007-04-22 @ 14:05:58
URL: http://lava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0