Time for heroes


Idag gäller det. Börjar bli dax att samla 3 poängare. Det har trots allt gått en omgång redan. Jag drar mitt strå till stacken gällande att vi e överallt och sätter mig på pub i Strömstad. Så nu är vi där oxå. Sen kommer jag hem runt 22. Antingen svävar jag på moln och e kaxig eller så suger livet. 

Är det det andra gör jag en uträkning imorrn där 24*3 är 72 och det fortfarande räcker till guldet.

Det värsta är konstigt nog kanske med en poäng, för då kan jag varken vara på topphumör och in da zone eller vara bitter,grinig och otrevlig.  En poäng är liksom inget. Det bara är. Och då är jag oxå bara.

Ni som e från göteborg åker alltid hem i sorg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0