Charlie for president!

kalmar-gbg och X skulle smaka mumma.

imorrn gnaget. idag börjar tydligen nån liga i kulissen av allsvenskan.

dom säger att den spelas i england men på läktaren sitter bara asiater.
dom säger att dom har läktarkultur men att ställa sig upp är förbjudet.
dom säger att den spelas i england men nästan inga på planen är från landet.
dom säger att det e världens bästa liga. jag säger jag skiter i att pakistan e bäst i världen på cricket.

dom säger att vem som helst kan vinna. eller nej, det säger ingen. för vem som helst kan inte vinna.16 lag är egentligen mest utfyllnad.

men jag vet inte felet kan ligga hos mig att jag kanske har svårt att identifiera mig med asiater på en läktare några hundra mil bort. jag är väl inte speciellt fotbollsintresserad.

vinst imorrn och tuff tuff. tåget är nära hbk och er andra skitklubbar. kom bara kom...


Kommentarer
Postat av: henrik

mr allsvanskan

2007-08-11 @ 23:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0