figur

ibland kan jag klicka mig runt på facen och helt plötsligt stannar jag upp. "ja det e han ja" tänker jag för mig själv. sen läser lite vad dom skrivit till personer och så undrar jag. stannar dom nånsin upp och tittar bakåt? hur e jag nu? vad gjorde jag nu?

en del gör inte det. dom bara kör. och det får dom att agera som lustiga låtsas figurer som inte finns. och det e bra för då behöver man inte ta dom på allvar. 

ibland när jag bara kör kan jag efteråt tänka: hur tänkte jag där? varför sa jag så? jag tror inte dessa figurer reflekterar så. sen mässar folk om att man ska acceptera alla och var och en unik e speciell och sånt skit. men det har ju ingenting med saken att göra. jag accepterar dom.

och skrattar åt dom för i grund och botten ger personerna ett lustigt intryck.

sen kan jag tänka på personen och småle lite för mig själv i 10 min en kvart.

Kommentarer
Postat av: Robban

Om du med "facen" menar facebook mår jag lite illa för det låter töntigt.

2007-08-10 @ 22:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0