tengil

Robin: Ja jag menade facebook. det e en vedertagen förkortning och mkt funktionell sådan.


nej kära läsare. om jag skulle kalla det en dag. en lång jävla datadag. imorrn är det tester och sen öl. eller? vad vet man om det egentligen?

framtiden startar i morgon som jag så vackert fick fram i ett telefonsamtal nyss. typisk grej jag kan skrocka för mig själv. så tänker jag att jag e rätt skön som får in såna grejer..

jag har en 12 h strejk på mobilen från kl 22 idag som innebär att inga inkommande samtal besvaras. all kommunikation med mig sker via sms eller msn. strejken omfattar alla utom en men vem det e ska ni andra skita i. mofos.

nu blixtrar det här. då e det bara att dra ur sladden till live..eh datorn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0