Hur mycket vi är bra? Hur mycket han är bra?

Även om min blogg suger så måste jag om inte annat för mig själv sammanfatta -07.

Det startade med lös ångest och vi väntade bara efter 2008. Sen kom mer ångest när jag låg med semi-stor fot på europacupen. Men sen kom våren och glädjen men små små dippar. Skolan blev får vi trots allt sammanfatta med ett VG+.  Och att summera resten av året känner jag att jag inte orkar göra mer men några stödord då.

-Am tog kontakt på facebook och det e jag glad för idag. Vi har haft mkt upp och mkt ner men nu e det upp och vi gör vad vi kan för att hålla det så. Puss på dig:)

Men, min grund tanke att blogga var att gå genom.....Fotbollssäsongen på avstånd. Några speciella känslor som letade sig fram efter att jag nu sett årsdvdn.

AIK-Kalmar.  Va på påsken, jag och GT tog turen hem. Sjukt nog minns jag alla detaljer den dagen. Dock, torsk 0-1Jag tänkte superettan.

Gbg-AIK strömstad med Torp och..? Påminn mig. 2-1 seger, jag såg Champions League.

Första derbyt, inga direkta minnen faktiskt.

Sen kom Malmö. Där vet jag inte var jag ska börja. Jag skiter i det , minns bara hur kvällen slutade men det är inget vi tar upp nu.

Nu hoppar jag över lite matcher men...BP på stadion, jag spelade AIK tungt  (tror 800:-) till 1.80 eller nåt sånt.


Sen minns jag de två matcher jag såg när jag va hemma. (tff och älvsborg)

Sen minns jag BP igen för det var utskåpning enligt sms från pappa och the adonizer.

Efter det är egentligen det bara dif som nåt att nämna med att det bara blev ett antiklimax. Resten var inget att skriva om. Jo, innan dif var Helsingborg och då var Khari stor. Magnifik.

Men efter videon slog det mig att Obolo, han e fan inte fantastisk. Han e nåt mer. Han e alldeles alldeles...underbar.  Nåt jag inte finner ord på så jag avslutar och tar min öl nu.

(2007 förde med sig en sommar i vassen och växande mage men det tar jag nästa år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0