Motivation

Idag ska jag göra ett desperat försök att locka läsare. Jag är medveten om att bloggen har tappat i kvalite men responserna har inte vart på den nivån jag önskat. Jag ska börja tillfredsställa folk genom att använda mig av versaler. 

Sista examen i helgen och noll motivation. Hemexamen och jag e borta. Då blir det svårt att göra en hemexamen. Men jag har fredag eftermiddag och kväll på mig och söndag kväll/natt. Eventuellt tar jag med mig datorn till Harstad och då blir jag ett par timmar live därifrån oxå. Men det vet vi inte än. 

Annars är livet faktiskt skönt, jag är nöjd med min situation. Självklart hade ett par kronor till på kontot inte suttit fel men det får bara lösas genom julverkstad och göra julklappar i år. 

Jag ska minska på mitt snusande. Jag är hopplös och blir aldrig bra på det och därför förstår jag inte varför jag under 3-4 år försökt bli bra. Varför ger jag mig inte bara? Sitter fortfarande och klämmer den med papper. Men det är faktiskt skönt samtidigt at ha en inne då och då vid datorn. Kanske att jag känner ett behov av att droga mig i modell X-small.

Längtar efter komma hem är stor nu, god lagad mat varje kväll. Och Nisses. Vet inte varför jag längtar efter Nisses men som en vis man en gång sa: "Du kan ta Andreas ur Hässelby, men du kan inte ta Hässelby ur Andreas"

Även om det ska bli skönt att komma hem så finns ju saker här som jag kommer sakna. Men det blir "bara" en vecka troligtvis. Till 99%. Vet inte helt vad nyår har att bjuda på men det jag vetg säkert är att anti-klimax som sist ska det inte bli. Då sitter jag hellre hemma och gör så gott jag kan i köket och dricker mig full och somnar 1.

Nu blir jag yr av snusen och får spotta ut den tror jag och återgå till bäckerna.


Kommentarer
Postat av: Frans

visste inte ens att du snusade...

2007-12-16 @ 11:54:39
Postat av: Robban

Du har en lång väg kvar men tack för versalerna iaf.

2007-12-16 @ 12:03:04
URL: http://lava.blogg.se
Postat av: old rod

jeg kommer til å savne seg i jula :(

2007-12-19 @ 15:39:05
Postat av: Robban

Hemma nu?

2007-12-19 @ 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0