aik-dif

var det inte igår men väl i natt.

hade återigen en  skön dröm inatt att jag målade mot dif. och varje gånbg det händer blir jag pippo-glad. det här var tredje gången det hände. men det var oxå tredje gången jag själv fick säga till rickard att det var dags att slänga in mig. alla tre gånger har vi legat under med 2-0 och jag har reducerat. det e med blandade känslor jag drömmer denna dröm. fick jag välja vad jag ville i världen skulle jag spela i aik fotboll. men samtidigt, det är inte skönt att ligga under mot dif.

igår tff och vinst men som det råsundafettot jag är så var det faktiskt inte bra fram till första målet. jag och mitt sällskap benämnde matchen som en superettanmatch och det är inte något positivt utsagn.

ikväll är det b-lag mot BP.

nu ska jag nöta snabba cash, boken som alla verkar känna till. den är bra men språkmässigt kan jag bli distraherad av den rinkebysvenskan som skrivs i boken i vissa lägen. samt de korta meningarna. men det är enkelt och det är mer fångande än se neapel sedan dö som jag blev pålurad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0