ARGENTINA

folk har undrat om jag e missnöjd med livet, inte alls så det dementerar jag direkt. men det e lättare att skriva en bitter blogg än en rolig blogg. sen är det ju så att stunder man är nöjd och glad ser man ingen anledning att blogga. men så, fu.

äntligen 3 poäng. 3 mål! när hände det senast (vi bortser från glentoran och träningsmatch) malmlö hemma. sista seriematchen förra året.

men pierre. han e lite som det snyggaste tjejen i skolan ni vet.  man blir helt till sig och blyg och börjar stamma. så känner jag inför honom vet inte vad jag ska säga till honom även om jag aldrig konfronterats personligen med honom. idag fick han 2 sekunder tv-tid och jag fick fjärilar i magen.

ARGENTINA ARGENTINA ARGENTINA

din snabbaste blogguppdatering i AIK?


Edit: henke är en filmare. hatar filmare. utom filmare i svart och gul tröja med guldsiffror. älska filmare i svart och gul tröja med guldsiffror. nu pratar jag bara allsvenskan. den riktiga fotbollen. där vi har riktigt anknytning till klubbarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0