identitet

igår fick min identitet en törn. jag var på laget utan namn. med barra ett smeknamn. på tavlan stod det bajen. på biljetten bajen. heter dom bajen? är det deras namn? om inte, kan dom inte bara byta namn isåfall?

på min träbänk som skavde i arslet bestämde jag mig för att ta tillbaka lite av min förlorade ära. det skulle ske på fredag. jag skulle upp med tuppen och gå på träning sen sekunder efter slog det mig att det e ju The Glens idag så träning blir det inte på fredag så det fick jag flytta till lördag. men beroende på saldo ska jag handla skor+div småplock i aikshopen på fredagen istället. ett tag var jag inne på spontantatuera mig oxå men det blev att dra det för långt.

en annan reflektion som slog mig var att mina tidigare tankar/drömmar om att journalistiken skulle passa mig sprack oxå.  vill jag bevaka trelleborg-gais samtidigt aik spelar? bajen (dom heter väl det?) spelade bra i första igår men det tar ju emot för mig att skriva här. jag vill kunna bara säga att arenan e skit, klubben bara har ett smeknamn och typiske supporten har grava alkoholproblem.

i övrigt har jag haft saker att göra senaste 3 dagarna då jag haft besök. trevligt. mkt trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0