detta har hänt:

jag har efter öland haft det ganska trist egentligen. måndagen var jag extremt sliten fortfarande men tog mig in till o learys. som var smäckat så jag fick knappt sett första halvlek av gnaget. i paus tog jag mig och hagi upp till olearys kungsholmen. där fick vi handen i dörren pga trängsel. drar till starbar där det är plats fûr alle. ölen smakade inte gott alls under kvällen egentligen och det e viloperiod nu fram till lördag.

tisdagen vill jag helst inte snacka om egentligen men på kvällen tog jag mig till kaknäs med hagi och bevittnade derbyt. aik, som mönstrade ett bra lag, var som vanligt tama. jmf dif hade aik på pappret ett lag som borde vart starkare men 0-1 slutade det. fick dock uppsnappat av amoah som stod brevid mig att Q, 14 mijloners mannen, fuskar extremt mkt i gymmet. "han e fett lat asså, du vet så fort dom tittar bort han inte kör"

idag upp med tuppen (10) drog och gymmade. följde wimbledon intensivt. såg roddick serva sönder en thailändare. såg gonzales klicka på domaren i 4e set men vände därefter och vann 3-1. och pengar till mig då jag hade spelat på honom i underläge i första set.

morgondagen blir det aik träning för hälsa nya grabbarna välkommna sen rätt på gym och hem och se wimbledon.  det låter som jag har fullt upp men det har jag ju egentligen inte..
men sammanfattat låter det väl ändå som jag lever rätt skönt?

Kommentarer
Postat av: Söder

vilken kanal visar wimbledon...inte eurosport iaf....fuck

2007-06-28 @ 14:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0