fredag

fredag är det idag. jag har börjat anta dom ksöna symptomen nu som yrsel. jag kan dock inte somna. solen skiner och fåglarna kvittrar. jag har inte lust att lägga mig och vet inte hur jag ska göra. just nu lutar det åt alternativet at vänta till klockan 8 åka till skolan reda ut ett och annat dra och käka och sen hem och sova.

jag kan med mitt sommarlov unna mig detta. vrida på dygnet. men tanken var ju att jag ska dricka öl på eftermiddagen i fredrikstad men tror jag får skjuta upp det.

jag har så tråkigt. vad finns att göra? ingen är på msn. folk vill inte prata i telefon för dom e på väg till jobb. och där ligger jag. knappandes på quadrapop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0