island

öland imorrn.

jag har fått tillbaka 5 av 6 betyg nu från min första vårtermin på högskolenivå.
men först vill jag göra en check med mig själv vem jag e.

jag har alltid gillat sport. jag gillar att se på fotboll. jag har ett favoritlag. jag gillar dricka. och sånt som e ganska vanligt för en ungdom i min ålder. jag trodde jag var rätt vanlig om ni förstår mig.
men så tittar jag på mina betyg och det verkar som jag umgås med fel folk. jag kanske skulle ha glasögon. jag kanske skulle spela mer WoW och CS och intressera mig för senaste operativsystemen.

jag kanske skulle hänga med helt annat gäng.

packa är så trist så jag funderar på skita i det till imorrn. men jag blir hämtad 9 så det e i senaste laget. så nu blir det bara att jag inte har nåt att göra alls. men jag sov till 14 idag så jag tror det ändå blir problem att sova inatt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hörrö! Du har ju två kompisar som är raketforskare också, inte glömma bort mig och Frans!

2007-06-23 @ 16:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0