jag har inte ny blogg

fick frågan om jag har ny blogg. jag har inte det. samma gamla adress. men nu har jag nytt innehåll. efter ca 21 dagars flow har jag gått tillbaka till det vanliga stadiet. bitterhet och dålig stämning.

bitterhet för 1-1 mot ett dåligt lag inte räcker långt och bitterhet för att jag fuckar upp saker i tid och otid. just att jag gått tillbaka till bitterhetsstadiet tar jag på mig.

när du läser min blogg, har du tänkt på att jag dominerar dig? att, ja just, du blir rövknullad av mig? alltså inte bokstavligt för det skulle du förhoppningsvis känna men bildligt. jag sätter mina ord i ditt huvud. jag bestämmer vad du tänker.

egentligen en ganska intressant tanke. som är sjuk. folk som känner sig underkuvade av detta resonemang kan tänkas sluta läsa min blogg men jag e väl den som blir mest buttfucked av alla då jag maniskt besöker upp till 10 bloggar per dag och läser GF otaliga timmar.

nu tar alkoholen ut sin rätt och jag ska knoppa. imorrn är en ny dag och en ny möjlighet! att ehh.. sova så länge som möjligt...


Kommentarer
Postat av: Söder

Jag är helt oenig i ditt knullarumpaargument...

2007-06-26 @ 14:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0