life is a flower

Har ni sett vad folk?
-Jaa, nu kommer sommargästerna. De är som Egyptens gräshopper.
-Jasså du Söderman. Du tycker inte om sommargäster du?
-Jo, nog tycker jag om dom. Men nästan hela rasket é ju Stockholmare
och resten..è ju egentligen bara skräp de också..."

Ahh
Aaa
Aaa..Nu kör vi!


live från verandan

 nu vet vi varför vi e här på jorden. det tvivlas hela vinterhalvåret men dagar som denna ger oss svaret.
problemen förminskas, eller förminskas, vem har problem? jag har likviditetskris (igen) men jag kunde idag inte bry mig mindre. kan lika gärna gå hem från skolan när jag inte ens har pengar till bussen. och pengar vem behöver dom egentligen? jag ska ändå bara ligga på stranden eller hemma så ge mig en 100 om dagen. räcker till 6 sofiero och en kebab (jag räknar på svenska marknadspriser eftersom det är där jag kommer vara stora delar av sommaren) 

på med skön playlist, lägga sig på en madrass. lägga sig i vindskydd så ingen vind vågar sig fram och sen bara ligga där. känna hur det bränner.

idag är vi bästa kamrater jag och livet och därför loggar jag ur och ner och tackar för mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0