Personliga nyheter

Allmänt:

Nyhetsmässigt finns inte så mycket att säga. Inga konflikter värda att nämnas sedan fredsförhandlingarna mellan mig och Rod avslutades i måndags.

Sport:

Diskussionen mellan mig och Greåker IBK forsätter. Enligt uppgifter djgutt.blogg.se har fått till handa har Jag lämnat in en fem punkter lång lista till klubben som önskas omförhandlas. Andra rykten placerar mig i Fredrikstad IBK något som personen dock avfärdar direkt. I övrigt anser bloggen att huvudpersonen är mycket förtegen om sin framtid. Det enda uttalande som han själv sagt är:
"Inom en vecka väntas jag lämna beslut, beslutet har vuxit fram mer och mer allt eftersom det är allt jag kan säga"

AIK spelar i sommar UEFA kval. Där hoppas Jag få antingen ett estländskt lag eller finsk då det öppnar möjligheter för bortaresa. Den stora frågan är huruvida resesällskap kommer att finnas eller inte.

Nöjesliv/Skvaller:

Ja vad händer egentligen? Har jag gått och blivit en hemmasittare? Eller är det bara pga hektiskt civilkarriär? Snacket går och vi tog oss ett prat:

-Har du blivit en hemmasittare?
-Eh..har du sett mig ute? Och vart social? Nej, så i dagens situation måste jag svara ja.
-Har det med examenstider att göra?
-Ledande fråga men ja. Jag vill ju skylla på nåt.
-Så efter måndagen räknar vi med att få se dig ute?
-Ja, beroende på var du själv tänker befinna dig då jag ganska strax efter avslutad skola kommer resa hem.

Och vad händer egentligen på kärleksfronten? Många undrar. Få vet.

Ekonomi:

Räntetjuvarna på skattekontoret har efter lång tid äntligen betalat ut 2006(!) års skatteåterbäring. Det innebar sköna slantar in på kontot och en nödvändighet för att klara ekonomin fram till mitten av juni. Bet365 hälsar samtidigt att de är glada över att kunnat utöka saldot till mig.

Vädret:

Stekande sol och över 30 grader är alltid välkommet.



Over and out med personliga nyheter.


Kommentarer
Postat av: Nyfiken!

Husk hvem du skal underrette først:)

2007-06-11 @ 08:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0