She

sommarlov nu. idag var en väldigt bra dag om vi ska se på det stora hela. vaknar 9.30 vilket egentligen inte alls var skönt men såg det positiva att jag fick ut mycket av dagen. loggade in gjorde frukost och tänkte tjuvkika på om betyget för Juridik inom näringslivet hade vart snabbare än trott och visst. det hade det. är fortfarande osäker på om jag fått mitt betyg eller någon annans men det var iaf topp. så nu e jag nerd. åtminstone till statistiken kommer. 

lava lyser med sin frånvaro och vi undrar var han håller hus. det e snart 2 v sen han var konstant på msn. jag misstänker "Visa som offline" ligger bakom mkt för det kan inte vara så att han göra saker. eller jo. kom på att hans vän (han har tydligen flera kompisar och kompisar till honom som gör saker vid sidan av datorn irriterar mig det e därför jag gillar wijk.)

dubbelfylla i helgen förhoppningsvis. känner du för att köra några sköna grabbar till strömstad och åka med till sandefjord över dagen så tveka inte, hör av dig!

08-fotboll med målsprutan Berndt. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0