16

Jag har tidigare spekulerat i min ålder. Alltså inte den på pappret. Nu har jag efter ett enklare test på vuxenpoang.com kommit fram till att jag e 16,4. Jag hade åtminstone trott att jag var myndig. Men ack så fel jag hade. 

 jag vill blogga men känner att jag e tom för ideer när jag inte gör så mkt på dagarna. jag vaknar 10-11. klickar bort en timme på datorn. kollar atp tennis som är mitt nya stora intresse. (Djokovic vilken man!) sen blandar jag och läser lite.
Jag kan droppa lite bets men det tycker jag det finns tillräckligt med bloggar om så det ska jag bespara er från.

Kommentarer
Postat av: Robban

Vi läser hellre om sportsbetting än ingenting.

2007-05-10 @ 17:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0