avslagen

jag e off som fan. om det e för att jag vaknade nyss eller något annat vill jag låta vara osagt. idag är det derby men jag hittar inte laddningen. jag tror jag vet en anledning och det e den jävla drömmen jag hade i natt. den har inte ett dugg med aik att göra men den och liknande drömmar kommer ibland och då förstörs hela dagen, jag bara känner mig låg. vi får hoppas att så inte är fallet idag.

lördagen började tidigt (faktiskt så tidigt att det jag 20 min efter att jag vaknade satt med en öl i handen) när man dricker under så lång tid på en dag blir det ofta en jämn och bra fylla. det blev det i lördags oxå.

ska kvista på gymmet och läsa så ska jag se om jag kan hitta laddningen sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0