CFR Cluj

Jag har två kompisar som e lite lustiga. dom två känner varann gott. men det känns som att dom på nåt sätt tävlar med varann om vem som kan ha det bäst. det framstår lite smålöjligt när alla vet att jag har det sämst. då är det väl bättre att jämför med mig och tänka "se på honom, för en tragisk man" så stärker båda sin självbild utan att behöva tävla? tävla gjorde jag oxå med min gode vän norlen.
 
vi tävlade om vems pappa som hade störst skor (emilias pappa vann lätt men han var inte i samma division, han hade 52!), vi tävlade om allt som går att tävla om och allt som inte går att tävla om. men det här var på dagis. nu har vi vuxit ifrån det men ibland undrar jag om dom e kvar på det stadiet.

ja. det var en match och jag är smärtsamt medveten om det. måndagskvällen stängde jag av telefon utom 10 min då jag spelade QuadraPop. på dom 10 minutrarna hann jag trycka bort 9 samtal från samma person så då undrar jag stilla, varför ringa 9 ggr? jag är uppenbart inte intresserad av att prata då jag tryckt bort samtal.


nu kommer grannen och invaderar dvs jag kommer ha nån att prata med fram till imorrn om jag vill


Kommentarer
Postat av: Söder

Keep on keepin on! Äntligen en blogg med lite hjärta i, om än en flummig sådan!! Men se för fan till och gaska upp dig. För övrigt gissar jag Kenti på tidigare ställda fråga. Rikti?
Have so well!!!
/Söder

2007-05-30 @ 20:34:18
Postat av: Maria

Haha.. Jag kör också Quadrapop!!! :) Vad är rekordet?

2007-05-30 @ 21:04:35
Postat av: Anonym

söder> kul att du hittat hit :) är det inte flummigheten som e kärleken? eller så..sen är jag mer upp än det bloggen ger sken av. den fungerar bara som min psykolog stunder då jag inte e uppe ;)
maria: troligtvis cirka 900 000 mer än ditt...

2007-05-30 @ 22:39:59
Postat av: Söder

Flummig kärlek är den bästa sorten. Var det inte Kenti? sjukt...hmmm.

2007-05-31 @ 09:28:30
Postat av: Maria

Tror nej.

2007-05-31 @ 18:01:41
Postat av: hinks13

det var nok just :)

2007-05-31 @ 23:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0