en helt ny värld

min studietid minskar och minskar för varje dag som går.

vi hade nationaldag igår. 17.e maj. det var bra. det var grillfest. och alkohol. alkohol har många positiva saker med sig men dagen efter är det uteslutande negativa.  det sägs att august strindberg drack alkohol dagen före han skrev sina verk. för känslorna öppnas på nåt sätt och det ligger mkt i det  för idag e jag sårbar. jag var ett tag på väg att skriva om två personer som jag gillar väldigt mkt. det här e två stycken som jag inte känner jätteväl. inte så jätteväl som man kan förvänta sig när nån ska berätta för X och Y att jag gillar dom som fan så det hade blivit lite konstigt. jag tror ingen kan gissa vilka det e men jag skulle uppskatta en gissningstävling i bloggen/facebook. (lätt att gissa andreas!! du har lämnat ut massor av info om dom!!)


jag ser bilder från sommarn 2006 och det e en stor skillnad från hur bilder på mig idag skulle se ut.
jag skrattar på bilderna från 2006. jag ser glad ut.  
jag tror inte jag gör det så ofta längre och jag känner mig allt mer sällan det. det e klart att jag fortfarande ibland är glad men det e mer och mer sällan känns det som.

men robban har rätt när han ställde sin diagnos. jag har en lättare störning. den kan få mig surfa runt om skit bara av envisa att hitta det jag vill. historian om hur pandan fick sina fläckar är det senaste att lägga till i min besatthet av att finna svaret ty internets information är oändlig trodde jag. men jag har fått det motbevisat.

min mamma frågade om jag vile ha nåt från kina då hon befinner sig där fram tom tisdag. jag har nu kommit på vad jag vill ha och det var myten om pandans fläckar. kommer hon hem med den sagan är jag mer än nöjd. jag är å andra sidan nöjd bara hon kommer hem snart. inte för att jag ser henne men så att vi kan prata.

jag framstår i min blogg som en morsgris men ja. jag e väl det och det stör mig inte.

nu ska jag snart se vad min parallelskrivande vän maria har fått ner i sin blogg sen slår jag på den fantastiska filmen Stand by me med river phoenix från 1986. jag kommer gråta. det kommer klumpas i halsen men jag mår bra av det. vill jag tro åtminstone.

Kommentarer
Postat av: Frans

Snygg Henke och Torp???

2007-05-18 @ 22:21:31
Postat av: Maria

Torp och Robban ?!?

2007-05-18 @ 22:39:49
Postat av: Robban

Maria och Frans?

2007-05-18 @ 23:20:39
Postat av: karusellen

frazze och robban

2007-05-21 @ 23:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0