jag vill vara kung

jag vill vara kung. på nånting. vad fan som helst. men bara känna att jag e topp 10 i världen på just detta. jag har spelat quadrapop alltför många föreläsningar för att nån annan rimligtvis ska kunna jämföra sig med mig i träningsmängd. MEN tydligen har folk rekord som överstiger mitt och det e med massor. det provocerar mig. jag är kanske topp 10 i norge(det tror jag inte men vill låtsas) men jag vill erövra världen!

om det så är QuadraPop eller något annat ger jag egentligen fan i. bara jag kan säga "jag e kung på det här, det finns inte en jävel som slår mig" och sen ska jag bara gå ut och köra över varenda jävel som testar mig.

varför har folk inga liv? det tog mig 2 veckor att få mitt nuvarande rekord och då är det töntar som har 10 ggr så mkt!!! skaffa er nåt att göra på dagarna ffs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Har runt 650 000. Fast jobbar på att få mer ;)
du då?

2007-05-31 @ 20:36:17
URL: http://janshagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0