nu kör vi

laddningen börjar komma nu. om 15 min kommer startelvan sen är vi på gång. jag vill inte måla upp det här som seklets derby som vissa vill göra (lava). dels tycker jag objektivt sett att tabellplaceringarna inte kan motsvara de krav som titeln seklets derby skulle innebära. men det hänger oxå en del på att jag faktiskt inte kommer gå själv utan sitter med en fet powerpoint-presentation (korta ordet) om konsumentuppträdande (oxå kort) som jag borde lära mig innan fredag.

öl har jag inte och är absolut inte sugen på det egentligen heller men 2-3 tycker jag att min gode sambo bobby kan låna ut.

jag har en 12 årig lillebror som är väluppfostrad (han e aikare). jag kan se att ni andra inte tycker det e speciellt charmigt av honom när han "hatar djurgårn" eller liknande. barn i den åldern ska väl kanske inte kunna sånt. men när han säger hata och djurgården eller hammarby i samma mening blir jag glad och tycker han e gullig och jag vet att hans pappa tycker detsamma.

sparka slå.

Kommentarer
Postat av: Robban

Hur gick det i matchen?

2007-05-30 @ 04:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0