prinsessa

När jag ändå sitter hemma lördag och alla andra e ute kan jag lika gärna vara bitter. och varför skulle jag inte vara det? bedrövelsen fortsätter med 0-1 idag. jag tror inte 6 poäng håller för att hänga kvar så det blir ettan nästa år.

sen då? imorse satte jag gameplan part 2 i handling. jag gillar det. responsen har vart 0 (noll,zero, nada) men det e ju bättre en negativ..ehh...

saldot är 11:- och det ska sägas att när jag hade 100 kronor kvar så spenderade jag 50 av dom på min plan uppoffringar det.

om jag sitter mkt vid datorn? varför frågar du det? den som tycker jag e ofta online på msn skulle bara veta att jag hälften av min inloggade tid "visa som offline". men jag har ju vart på förfest nykter idag. och jag tycker jag gjorde det okej utifrån det perspektivet att jag egentligen e svenne. har lite lust att dra iväg och gå ut runt 2 igen. får se om jag e vaken eller om jag tröttnat på 5e maj och inväntar 6.e.

Ken - Prinsessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0