siiiiiiiing sing sing

jag vill säga saker men min subjektiva norm hindrar mig (jag har precis lärt mig om den subjektiva normen och ibland hatar jag att jag har relativt stark sådan) . jag hr hög intregritet oxå och därför skriver jag inte om mitt privatliv. men jag vill ju sågärna. men jag vet på ett cirkus vem som läser här och allt är kanske inte bra att alla ni 3 läsare får veta. jag har ju integrerat skiten i facebook oxå.


solen e på väg upp och det stör mig för då har jag så lite lust att sova. men efter ca 2 vtimmars singstar på mitt och bobbys egen efterbubbla så är et smällar man får ta.  min bitterhet e ca 8 av 10 just nu. det e inte bra. jag känner att jag oftare och oftare e bitter men jag tror vi e nära en vändpunkt men ibland har jag bara lust att vräka ur mig div ting som jag tycker folk förtjänar.

jag könner bara att det här blir ett enda dravel om saker som 1 av er inte förstår. ni andra två har jag redan tagit upp det hela med. men du 1 som läser det här, misströsta inte! om du mailar mig och ger dig tillkänna ska jag ge dig the story of my life. nåja... men nu jkallar vi det en dag och så knyter vi oss. hej

Kommentarer
Postat av: Robban

Efterbubbla var ett skönt uttryck som jag säkert kommer sno av dig.

2007-05-16 @ 16:15:27
URL: http://lava.blogg.se
Postat av: Maria

Kändes som du fick med en hel del "vuxen"-ord i detta.. försöker du öka på vuxenpoängen eller?

2007-05-16 @ 18:09:54
Postat av: jag

robban: nej bobby e inte neger
maria: nej jag vill minska....

2007-05-16 @ 21:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0