sweet

ahh jag behövdes inte ens vänta länge på hur jag skulle bära mig åt för att förstöra lördagen som kommer. det e ju aik på tv!
klockan 16 mot BP. allt i bästa sändningstid på tv 4. 

det e inga som läser här men jag ska komma med ett kontroversiellt uttalande. 
jag stöttar flaskkastning på polis. jag vill inte utveckla mitt resonemang men den som är emot mig kan adda mig på [email protected] så kan vi ta det därifrån.

jag tacklar motgångar numer genom att slå handen hårt i något annat hårt. sen en dag när mina knogar inte längre vill hjälpa till att röra på fingrarna fakturerar jag AIK, bestpoker, absolutepoker och alla andra sidor jag någongång förlorat overkliga händer på.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du verkar väldigt bitter... why why why ?!


PS: Jag läser :)

2007-05-07 @ 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0