Berts dagbok

lill-lördag! dricker en 4,5a och njuter. folk frågar hur det e fatt och det e väl sådär in the name of honestly. men egentligen är det bara innebandyn som e baisse. och när jag e nere så har jag egentligen en som alltid får mig på gott humör. men hon har ont i ryggen och ska upp tidigt och jag tränar sent så idag får jag bara vara nedstämd.

eller tränar. jag joggar runt och klarar inte se vilken betydelse innebandy har i framtiden. vem fan bryr sig egentligen om 10 år? så tänker jag nu. men många ggr tänker jag att det e fett kul och ger fan i om nån bryr sig nästa decennium. men där e inte problemet just nu.

förresten har jag massa filmtips. Sicko av den smått pretentiösa MIchael Moore. The kingdom med jamie foxx är cook bra. sen har vi en jag såg idag, A beautiful mind som handlar om John Nash. tårarna rann faktiskt ner för min kind på slutet. sen lärde jag mig hur nash jämnvikten fungerar så nu e jag lärd.

min kost idag har vart: massa småkex innan jag klev upp, 3 knäckebröd till frukost, 200gr apelsinkrokan och en big one pizza till middag. mot  0.1 ton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0