gg

nu ska jag skriva om innebandy. men det e INGEN innebandyblogg för det. där småpåvar sitter och mässar om vem som e "skön" i innebandyvärlden. nej jag behandlar bara mitt ego.

jag är fett less. jag spelar innebandy för glädjen. inte e det för nåt annat iaf. spelar för att det ska vara kul. men jag känner mig uppgiven. inte uppgiven som förut, då var jag mest frustrerad. nu e det bara trist. jag känner att jag har lust att lägga av. seriöst. det finns 100 andra saker jag kan ägna mig åt istället för att hanka runt och bli, i mina ögon, fett orättvist behandlad. det ger mig inget. då är jag bara som idag.  meningslös. går bara runt och ser på klockan.

det "roliga" e att det inte ens går dåligt. det går faktiskt ganska bra. men känner att det e bara piss ändå. fick det kontraktet i handen idag jag väntat på i ett par månader. när jag fortfarande trodde att det var upp och ner och jag i längden ändå ville spela. nu vet jag att det e bara 1 år som gäller för mig och det e inte ens nåt jag e upprörd över att säga. jag skriver det sen får vi evaluera efter säsongen om det blir på "seriös" nivå eller div 2. skolan ska jag iaf gå klart. den ger mig rättvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0