thank god its friday!

nåja. ledig ons och tors och fredag känns inte så speciell. här kommer en alternativ läsning från min sida.

jag har aldrig känt att jag kan identifiera mig mer med aik än nu. vi e porr. men hursomhelst. jag kunde faktiskt inte bry mig.  AB betyder aktiebolag. när den noteras betyder det att du och jag kan köpa aktier. då kan inte ABet stå och kontrollera vad jag tycker om feminster, homosexuella eller invandring. hur jag får ihop till mit dagliga levebröd.

så just nu tyvcker jag det har vart mycket aik i media. men just det här är mest löjligt. diskussion på gf är ju självklar men ingen annan kan väl tycka att det e aiks fel och att aik borde agera mot sånt här? då faller hela aktiebolagsstruktureringen bort.

ni som tycker annorlunda än mig är dumma i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0