Westlife-When I´m with you

det blir ingen blogg. inte som den jag tänkt iaf. har fått i mig tre öl för visso men är inte i the mood. sen måste jag komma på om det e smart.

först tänker jag, vad har jag att vinna?
sen tänker jag, vad har jag att förlora? egentligen inget. jag e på botten nu.  jag satt ikväll med en öl, ett "stormigt" kärleksliv och desperat jagandes av progressiv jackpot. den som ikväll var mer patetisk än jag räck upp en hand.

har massa tankar men inget att skriva om. vill skriva en b-uppsats om hur jag känner mig just nu men har inte kommit på om det e bra eller dumt än. så jag antar att det stoppar här...

nej nu ska jag avge ett löfte. är situationen lik på lördag natt när jag är kanyl då kommer jag (det e jag löjligt att jag ska behöva vara full för det men):
1) ha konsert via msn, anmäl ert intresse. det blir en westlife inspirerad konsert. fram med näsduken.
2) ge er det ni vill ha i bloggen.

bryter jag mitt löfte ska jag ge 100:- till välgörande ändamål (jag e student jag har inte mer pengar).

klockan e nu sent och jag ser ingen morgondag egentligen så jag skulle lika gärna kunna sitta upp men har cook tråkigt så tror jag knyter mig.


jag har svårt att avsluta. jag vill bara skriva vad hjärtat vill säga men jag kan avsluta såhär då för den som e djup och ser symboliken:
"chun wang chi han" eller som vi säger på svenska "när läpparna är borta blir tänderna kalla"

tragisk och omagisk, din andreas.








Kommentarer
Postat av: Frans

EN WESTLIFE KONSERT

2007-11-15 @ 13:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0