jag klarar motgångar

jag är ju en person som står emot motgångar ganska bra.

just nu går innebandyn åt helvete och det gör att jag bara vill ge fan i den, komma på nåt skönt att jobba med, sitta i sköna lokaler i innerstan och gå på aik. ett kryssande aik för tillfället. men det går inte på mitt självförtroende. mer på mitt humör  sen kan jag bara skylla på dom om det går dåligt. nu har jag bara mig själv att skylla och det kräver ju en del mer. det kräver att jag själv måste rycka upp mig och det e inte det lättaste.

i lördags fick jag sitta sista perioden. då kände jag att jag bara skulle gå klart skolan sen hem till sthlm, hitta en nisch. hitta ett segment vars behov inte är tillfredsställt sen bara penetrera dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0