klamydia.

och dagens fotboll.

vi e ute av racet säger jag.  det sa jag för 22 omgångar sen men nu menar jag det.  så för det tre sista matcherna gör jag en jämförelse i pest eller kolera stil men med lite modernare sjukdomar.

dif = hiv. du vill inte ha hiv eller hur?
gbg = syfilis vet inte exakt hur det funkar men Syfilis låter väldigt obehagligt. spec om det kommer till andra stadiet eller så.

kalmar =  smegma. obehagligt men går att bara skrapa bort.

så summa summarum beroende på hur det går imorrn, jag e beredd att lägga mig, det e inte varje dag man får välja vilken möjlig sjukdom man ska ha. jag hade valt smegma först, sen syfilis sen det sista.

och nu faller det ju så att vi har både smegma och syfilis kvar och jag e beredd att ta nåt av dom för att slippa det värsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0