15:e februari

mitt i min dammsugning, den första sen jag flyttade hit värt att nämnas så ska jag peka på de eventsen ni närmaste veckan inte får missa.

Idag: Hapoel borta. 1-1 skrev jag igår och 1-1 blir det. (stjernen-sparta spelas oxå men matchen för dagen blir utan tvivel Hapoel)

I morgon fredag: Almtuna. Hockeyn går in i tredje matchen. 1 vinst och 1 förlust blir til 2 vinster och 1 förlust. Det kommer inte räcka till elitserien i år tyvärr för landsortsklubbar som färjestad och frölunda är rädda för sveriges största klubb och de jobbar för en stängd serie och komplicerar ett uppryck så mycket som möjligt.

Lördag: Greåker-Harstad, seriepremiär i stekheta norska innebandyelitserien har premiär.

Söndag: Stjeeeernen-Lillehammer. nederlagstippade stjernen har just nu 2 vinster mot två av topplagen. i skrivande stund vet vi inte hur sparta (ett tredje topptippat lag) matchen gick men oavsett, det blir vinst.

Måndag: vs d.o se tidigare inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0