faller

jag står.

två saker ska avhandlas. ni som tror jag e trött på livet, klicka er nån annan stans för nu kommer sågen fram

1) ärligt, jag gillar buss. men på bussen har nu en jävla störig tönt suttit bakom mig. jag vet inte vad exakt det e, om det e hans röst, hans samtalsämnen eller vad fan det e men nånting får mig bara att vilja gå fram till honom och be honom hålla käften och sedan förklara för honom att folk e trötta på honom oh han besitter en av de värsta egenskaperna som en människa kan ha. att han e oskön. utan att man kan pela på vad det e. för då är han bara det och inget att göra åt. men det gör jag inte. ag biter ihop, går av vid min station och sätter mig här och skriver ut min frustration.

2)  förut hade jag en vän. vi har precis gjort slut. jag skriver inget namn men det rör sig om en tjej. det e bara hon och jag som vet om det tror jag och därför skriver jag så ingen annan hajar. men även om nån annan hajar så ger jag fan i det för jag e less på uppträdandet från denna person.

människan är obstinat och ska ALLTID utan undantag säga emot. extremt inriktad på försvara allt som handlar om sig själv och har ingen självdistans. hon är allt som oftast tjurig och kan absolut aldrig diskutera en sak. då tror hon att det e tjafs och det orkar hon inte med. hon har en kille som det är så jävla perfekt med, han e tydligen snyggast i världen och allt e perfekt. och det e ju guilligt om det hade vart så. men så e det ju inte heller och tjafsen avlöser oftast varandra. 

men det förhållandet behöver ju inte jag engagera mig i egentligen men det var bara för att visa hur vi, omvärlden, uppfattar det.  det sägs att tjejer e mognare än killar och det ska jag inte säga emot men "tjejer" blir en generalisering och "bajs" är denna persons favorit punchline. 

jag skulle kunna säga "trist att vi inte e vänner mer" etc men handen på hjärtat, har vi vart det senaste 2 åren?

over and out your dj gutt. obs! väldigt trillfreds i skrivande stund med tillvaron! enda orosmoln är hotellbokning och musikal i london hur det ska lösa sig. samt lite om det här med marknadsföringskanaler som jag fann relativt svårt på dagens föreläsning.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0