in a sweep

i ett svep av dåliga barnlåtar som a teens ska jag blogga. fick kritik idag att det e för dålig uppdatering så nåt måste jag göra. men jag vet inte vad ärligt talat.

jag står fortfarande fast vid att whiskey lullaby är världens bästa låt så jag kan inte revidera det inägget.
aik slog bofors idag med 6-4 och stjernen skrällde igår och slog seriefavoriten stavanger med 3-2. imorrn tar vi stort kliv mot UEFA-cupens gruppspel iom 1-1 mot hapoel borta. det e skönt. jag har biljett till sista seriematchen mot kalmar. kalmar ligger väldigt ostrategiskt till i sverige men det får bara lösas.

på måndag e det faktiskt årtusendets derby. det e ingen fotbollsmatch. då förminskar man det enormt och ger det orättvist små proportioner. det finns både för och nackdelar med att befinna sig i ett annat land. nackdelarna är väldigt uppenbara som t ex att inte vara där. eller som att inte kunna spänna upp sig resten av hösten vid 3 pinnar. fördelarna är att det e väldigt lätt att bara blocka folk på msn till höger och vänster på msn. facebook blir dock ett problem.

nu vankas det städning och det e inte satisfierande för mig. när bobby e på g. då är han på g och det går ut över mig ikväll men jag får bara bita i mig det.

hepåre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0