Söndagnatt

Jag hade egentligen lagt mig för längesen men ond rygg och mkt liggande har gjort att jag inte kan sova. Därför ladies and gent, söndagsbloggen.

Skummade genom Calle schulmans blogg för ett par dagar sen där han uppmanar sina läsare att anmäla sig till sitt nyhetsbrev. går genom kommentarerna och ser diverse typiska msnadresser. instinktivt reagerar jag att jag ska adda dom. sen kommer jag på mig själv att tiderna förändras och jag inte alls ska adda dom. därför skickar jag bara vidare dom till lava. ett man på ständig jakt.

sitter och e hungrig, klockan är snart halv 2.  borde egentligen äta men börjar bli tjock så får bara låtsas som inget och se fram emot frukost imorrn.

Beck-Kartellen på tv 1000 nu och säg mig, är inte nic och robban fantastiskt töntiga?

gais 0-0 och finns väl inget mer att orda om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0