Ah. AH AH AH AH AAAAAAAAAAH

Det var min ångest som skreks ut. Och medan örebro-kalmar går på sr så läser jag att rami shaban gjorde tabbe. Igen står det men vaddå igen? Han gjorde ju inget fel sist när dom sköt från halva så dom säger att gjorde tabbe. Men det håller nog inte Rami med om. Har fått det intrycket litegrann.

Pierre får på helt subjektiva grunder 9 av 10 djgutter. Står sig kalmar så gick 4 av 5 resultat väldigt bra.

Nu ska jag, bildligt, runka till hifs förlust på aftonbladets sportsidor.

Edit:

Men själv ville inte Rami Shaaban ta på sig skulden.
- På första målet försöker jag bara flicka ut bollen, sedan går den igenom 2-3 stycken och tar på någon innan den går in.

Surprise surprise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0