Another Level

En fredag i lugnets tecken. Promenad på 2 h <.
Sen kom jag hem och såg sista 45 på vad som ändå får sägas vara en av mina favorit filmer.
Det e inte pinsamt men genant hur såna filmer får mig att reagera. Det är så klyschigt och alla vet slutet men jag ligger ändå där och är sprudlande glad när dom får ihop det igen. Filmen idag påminde mig om London i höstas. Fantastisk stad och kommer jag mig inte dit i höst igen får det ses som en besvikelse.

Jag har inte så mkt som jag trodde jag skulle ha att skriva om. Senaste veckan har det känts som att en del folk blockat mig. Svårt få som vart online, iaf folk som jag hade velat snacka med. Men det är förhoppningsvis bara en tillfälliug svacka. Folk kan ju inte undvika mig med flit?

Ska jag bara hitta en lämplig youtube så kan jag kalla det ett inlägg. You tube har gjort att man inte alls behöver känna samma press på sig att skriva mkt. Man kan alltid fylla ut med en film. Och jag orkar inte tänka så mkt på vilken som ska bli sigifikativ för dagen så här kommer återigen en video där själva videon får sägas vara tvivelaktig. Men vi fortsätter på vårt 60-tals tema. Hepåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0