Benny the cop

Varför är ingen på msn. hade ni vart här kunde ni hetsat mig. mnem nu fryser jag såä jag ska sova jag hade tänkt att säta min sejour på i vlaet. vad händer. jo det vet jag inte men jag ska ordna upp det. men jAG VET EN SAK. att jag måste göra en grej åtmin misär-  men ikväll var detlugnt troits allt. för jag drac med bobby och såg film. nu täönker jag oklart ellr, jag har alltid vetat vad jag vill men jag har lättare att uttrycka det mned aolkohol i kropen. men för att jag ska få den sista skjutsen behöber jag nån som hetsar mig. kjag gör mkt saker nör folk hetsar mig och säger "de klarar du inte". då sk ajg göra det bara för att. det hade jag behövt nu. så jag får bara slokna inom kort så¨hörs vi säkert imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0