Följ med mig!

Idga ska ni få följa mig en dag. Hur jag lever mitt liv. För att vi ska komma in i realtid så drar vi en snabb genomgång vad som har hänt nu klockan 10:12

06.30 Vaknade, trodde jag försovit mig men kunde pusta ut.
07.30 Ring ring på riktigt.
07.58 Upp. Börjar om 17 min. Tror jag då iaf.
08.22 anländer och får beskedet ingen skola. Skönt. Mkt skönt. Sätter mig ett tag vid datorn i skolan sedan knatar jag hem de cirka 30 minutrarna. Tre anledningar, orkar inte vänta på bussen, bra för fettförbränning och vakna till dagen e ju redan förstörd.

Nu e vi här, 10:16. Och jag håller på rigga upp en städning.

10:21 playlist klar.
Ken-Kelian
The Libertines - What katie did
The Libertines - Cant stand me now
Westlife-desperado (såklart)
Petter - Logiskt
Ken - kändis remix av ta det lugnt

Nu kör vi.

11:11

Planerar resten av dagen. Vet inte hur jag ska få hinna få in allt fram till kl 20. Armhävning och situps. Dra och handla frukost och sen plugga lite. Blir tight.

13:25

Kört mina armhävningar vart och köpt och ätit frukost. nu har jag bara 6,5 h på mig att plugga. Men först blir det lite msn. Jag unnar mig det.

15:41

10 min paus i pluggandet  om ni undrade. Tar en halvlek till snart eller så sen får det räcka för dagen.

17:31

Färdig för dagen. Och har blivit bjuden på middag. När den sjunker in om en halvtimme eller så blir nog nog en öl.

18:35

Börjar bli uttråkad. Typ ingen att snacka med msn. Kallt.

20:52

Tack för i år Örat! Hoppas du alrig mer startar en match. Du e sämst i världen. Men du har ett aik-hjärta, det e iaf positivt. Men det har jag oxå. Och jag är inte med i truppen iår heller.  Ta med dig wankern Mendes. Och Valdemarin som tjurar oxå.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0