Hata hata hata Göteborg

Idag är det match igen. 3:e på 4 dagar "hehehehe"

Nej ok, 2 på 4 dagar. men det  e faktiskt påfrestande som supporter oxå. Man går på inställning. Man har inte lust dricka varje matchdag. Så idag blir det bara en WKD. Äckliga e dom. Minns tiden jag själv drack sånt piss. Usch. 

Idag hatar vi gbg och det gör vi iofs alla andra dagar oxå. Tighta spelschemat är allstå tufft och för oss som är uttagna i EM-truppen kommer det bli ett tight matchande.  Jag tror på 1 poäng denna veckan och säger nån att jag har rätt så väljer jag såklart på torsdag. Men 4 hade vart mer än jag kunnat hoppas på och då ska dom fördelas 1+3.

För att det inte ska bli skitdåligt så går jag tillbaka till youtube och ger er...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0