Jorge Ortiz

Idag är det match. Igen. Ibland tänker jag att det e fest när AIK spelar. Men tror att det e isåfall e världens tråkigaste fest. Mår ju oftast illa. Å andra sidan, när det e bra då är det bra i flera dagar efter. Något som börjar oroa mg är att jag börjar tappa vinnarskallen i allsvenskan.  Vet inte om det har med uteblivna sköna segrar eller tätt matchande. Kommer upp en blogg ca 1 h innan start så jag får kommentera uttagningen.



Och jag känner mig så jävla igen med huvudrollsinnehavaren. Han är i den filmen, där jag var mot Paraguay. NÄr jag ville dra efter 0-0 i paus efter att ha bilat ett halvt dygn.

Kommentarer
Postat av: Robban

Första gången jag gråter till ett youtubeklipp.

(Egentligen typ femte men det lät mer dramatiskt sådär)

2008-04-27 @ 16:00:21
URL: http://lava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0