motherfucker

Sist jag tyckte det var skönt med helg var förra hösten tror jag, när jag jobbade. Det e alltså 1,5 år sedan. Efter det har det mest vart skönt med veckor att ha saker att göra. Nu är det typ helg. Fredag har alltis fått gå som helg för mig och jag har nyss sett en hockeyfinal.

Det e svårt att inte vara på dåligt humör när man är en jävla innesittare. Nu har iaf Allsvenskan börjat så nu ser jag bara fram mot matchdagar egentligen. Så måndag e jag taggad till och längtar som fan. Till dess blir det väl mest försöka få tiden att gå. Imorrn blir det hursom ett par öl och sen ska jag se dif tappa poäng mot Malmö tror jag det var. Då blir jag lite glad.

Tills dess får jag vänta in NHL kl 1 och viktiga e att jag håller mig vaken hela matchen så jag kan sova hela dagen imorrn så jag slipper den iaf.


Det här var ingen bra blogg så slutar nu så jag inte slösar med er tid mer.



KOMMENTERA DÅ ERA HORUNGAR. JAG BJUDER PÅ MIG, DÅ KAN NI VISA LITE UPPSKATTNING.


Kommentarer
Postat av: Robban

Jag snor den där sista raden till min blogg nu...Tack.

2008-04-06 @ 21:21:53
URL: http://lava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0